2017. augusztus 14., hétfő

Hajbeültetésem után 2-3 hónappal



A hajbeültetésem utáni második hónapom nyugodtan telt. A fejbőr vöröses jellege lassan eltűnt, a maradék hajszálakkal együtt. A hónap végére kb. visszaállt a műtét előtti, eredeti állapot. 

Az utolsó héten sajnos néhány pattanás megjelent, valószínűleg a bőrfelület alatti folyamatok eredményeként. A hajamat egy hónapja nem vágtam, így jól látható a kontraszt.


Azóta a műtét utáni harmadik hónapon is túl vagyok. Ez a hónap az előzőhöz képest már pozitív előrelépést is tartogatott. Úgy a hónap közepén kezdtem felfedezni, hogy néhány hajszál megindult, ezt követően fokozatosan javult a helyzet, újabb hajszálak (apróbb tüskék) jelentek meg. Az érintett terület tapintásakor már nem a fejbőrömet, hanem néhány hajszál jelenlétét éreztem.

3 hónappal a hajbeültetésem után




A fényképek készítése előtt lenyírtam a hajamat, csak a sűrűségben van jelenleg kontraszt. Érdekes, hogy mennyire hat az ember közérzetére ez az időszak: a hajnövekedési folyamat megindulásától a kedvem jobb lett, és ezt a környezetem is észrevette.  A jövő hónapban újra jelentkezem!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése